fredag 11. juli 2008

Have you met miss Jones?

"Første gang jeg så deg, det var en sommerdag, på Meråker, på UL fant vi la-aaag." Yes, UL på Meråker, då oppdaga eg Smarties-sjokoladen, 6 år si jedna (?), å si den dagen va eg totalt forelska i an! Men, der e tydeligvis ikje mange nok så e de, å dermed har an forsvonne i frå mang ei butikkhydla. Men eg, eg har kjempa samen me an, kjypt å kjypt, i tykt og tynt har me kjempa mot utryddelse!

Der e nå 4 plasse eg vett i område så he smartiessjokoladen. (Någe som igjen føre te hamstring når eg fysst e der, å til tider pinlige situasjona..)
1. Spar, Ålgård
2. Helgø, Bogafjell
3. Narvesen, Kvadrat
4. Bunnpris, Stavanger

Ferie betyr totalt døgnrytmeskifting på meg. Itte eg komme heim fra o store livet på kvellane, blir eg siddane å ha filomkavalkade me meg sjøl. Igår: Bridget Jones 1. Idag: Logisk nok, bridget Jones 2! Eg lige Bridget eg! Jentehjernen e fantastisk fascineranne å lide logiske! Humor alså!

2 kommentarer:

Astrid sa...

Eg like bridget eg og!
Trur mesten eg føle at eg kjenne hu, åsså tenke eg "men eg forstår deg eg bridget" ;)
D e nemligt ikkje alltid så lett å ha ein fasinerande jentehjerne, men d e jaffal løye ;)

Bergsåker... sa...

Eg tenke kje bare eg forstår deg, eg tenke eg E Bridget...:) Å ja, eg kan tenka meg du åg lige na, typisk sånn me sidde å ler av me den klassiske "åå, så hærligt!":)