lørdag 13. desember 2014

Manneengel leker med babyengel på gulv søkes.

Eg har hatt ein del jobbar. Byrkjedalstunet, Gilje Tre, Lyse, Rema 1000, Tryggheim ungdomskule,  Positiv Opplæring, Åseheimen,
Gjesdal Gjestgiveri – å nå Gilje Tre igjen. Når en slutte i jobb for en jo gjerna en liten oppmerksomhet – å det har eg gjort og. Eg huske ikkje alle, men ein gave sidde spikra.
Siste dagen på Tryggheim ungdomskule va alle samla på lærerrommet, te en liten avskjed. Å eg fekk pakke. Det e jo någe så hette at i krisesituasjona går kroppen på autopilot. Det kan bl.a. inntreffa viss du havne i ei ulykka. Plutselig så handle du, sjøl om du egentlig ikkje ane på forhånd ka du ville gjort. Någe tilsvarande trur eg det va som skjedde med meg.

Når eg gjekk på v.g.s., så budde eg men a Astrid. Hu hadde någen englar/figura, i en spesielle og kjente serie. Willow tree. Der finst englar/figurar for alle anledningar. Små englar, store englar, dameenglar, mannaenglar, gravid dameengel med mannaengel som holde på magen, dameengel med babyengel i gyngestol, mannaengel som leke på golvet med babyengel, gamleenglar med foreldreenglar å babyenglar – heile alle generasjonar e med! Der e ikkje måde på adle scenarioene du kan få desse englane i.

Di e ganske populære – å spesielt i någen kretsar versere di for fullt! Eg har aldri vore en fanatikar itte pyntfigura. Med unntak av Lykke og Trykke – lykketrollå så va med på adle turar når eg va litt mindre. Men dei fantes bare som Lykke og Trykke, ingen foreldre, besteforeldre, barn, gravid eller gyngestolversjon av Lykke og Trykke. Hadde du Lykke og Trykke – så va serien komplett.

Sånn e det ikkje med Willow Tree. Det e en evighetssirkel, å eg kjenne eg blir meste stressa av at en ska ha utstilt adle desse englane. Spesielt den med mannaengelen som leke på golvet med babyengel. Den ane eg faktisk ikkje kor eg sko plassert. An passe rett og slett ikkje inn interiørmessigt.

Men, når eg da åpna pakken fråd ei kjekke folkå på skulen, så åpna eg en Willow Tree engel. Krisesituasjon à  Sjokktilstand à Autopilot.
Eg har jo tidligare hatt drama på lærarskulen, å eg tur ingen stusste på reaksjonen.
«Åh, TUSEN TAKK! Sååå fine!! Eg samle jo på den serien, men AKKURAT DEN har eg ikkje!!» Eg trur faktisk aldri någen har blitt SÅ entusiastiske for en Willow Tree engel. I alle fall ikkje någen som ikkje samle på Willow Tree englar.

Willow Tree engelen min har flytta inn sjå Tone Kristin å Olav Erik. Dei samle selvfølgelig på Willow Tree englar. Di e utstilte og. Men eg trur ikkje di har den med mannaengelen som leke med baby på golvet – DEN ønske di seg nok te jul.

Ingen kommentarer: