torsdag 7. august 2008

2000 gram pure melkesjokolade!

Egentle gidde eg kje skriva nå, love 99% å oppdatera sjikkeligt imårå! Men, me tar en stikkords-oppdatering:

- Eg har flytta for meg sjøl, å sove to nette i mitt eget hus, det går bedre og bedre dag for dag! Eg klare meg faktisk fint aleina:)

- Eg har fått 2kg melkesjokolade, FÅTT heilt uden viare! Eg va visst den så mest sannsynligt konne "bli kvitt an", eg e go! Kæforr i all verden ska eg utdanna meg te någe, eg har jo skills på adle område!

- Eg e mer ryddefreak enn eg trudde, å når eg rydde å "This is us" (Mark Knopfler å Emmylou Harris, gosang!) komme, synge eg å lage meg te framføre speielen, åsså skjems eg av meg sjøl å ler litt ittepå! (Nei, eg har jedna kje godt av å bu aleina..)

- Toni e møje på besøg, å me har nå bjynt en nye trend der me meste dagligt ser "Brimi og Lian" kokkeprogram på webtv, å me digge de!

- UL va fantastisk!

- Eg har kjypt meg sofa, som eg å "Bente å Tonypony's Transport AS" kompanjongen min Toni frakta heim på pickup frå IKEA. Me bandt an fast, kjørte avgåre, å myssta an i 90'en på motorveien. Antrekk: miniskjørt å singlet på begge, der va varmt, me kjørte pickup, å me såg svingood ud der me strevte i vei! Hu kjefta å va på gråden, eg antistressa å kulan. Sofanen e heile. De va totalt verdt opplevelsen.

"Ingen tenner et lys og gjemmer det under et kar eller setter det under en seng; nei, en setter det i en stake, så de som kommer inn kan se lyset."
Luk. 8, 26

Allti konnt de verse, men alre tenkt øve kæ de faktisk seie. Me ska kje gjømma truå vår, prøva å skjula na så godt me kan, å liksom få både pose å sekk. Himmelen å "godkjenning" i verden. Me ska visa kem me trur på, kæ me trur, å leva livå våre som vitne, så godt me kan!

Å det funker helt fint å være både kristen og ganske så OK å oppegåanne!

Peace, love, freedom, happiness, jejeje, life's pretty great, aye?!

Ingen kommentarer: