mandag 9. juni 2008

Tuff Gong!

Eg har egentle alre likt syndaga. Ikje for de de e helligdag, elle for eg he dårlige minne frå syndaga, men bare for de for min del e klin umuligt å sedda sjikkele pris på an si de e mandag dagen itte. Eg trur egentle bare de e en slags auto-feeling, for mandaga e faktisk ikje så gale så folk vil ha de te, å så eg vil ha de te. Du e liksom så innstilte på at mandagen ska ver grusomme at an blir bra uansitt!

Eg e visstnok til tider ufordragelige. Ufordrageligt positive

Me jevne mellomrom får eg "bestill ting frå internett" kick, å de har eg hatt i helgå! Så nå e der 6-7 tskjorte å en hettejomper på vei, blant aent 4 nye bob marley t skjorte! Long live roots, rock, reggae! Forresten så har eg åg kjypt nye boksa. Å ikje kæ så helst boksa, nei, DONGERIboksa! Å de skjer kje ofta! Frykte igroen at eg alre komme te å gå me den helle, men eg har dype intensjona om å jaffal gå me na litt her heima i huse, for dermed å unngå at mor med rett kan sei "du går alre me den nya bokså." Men de e nå jaffal ikje ei strame boksa, de e ei baggy ei, ei wannabe streetwear boksa! Eg elske streetwear! Halvsaggite bokse å hettejompra, gubba så kult de e! faktisk føle eg meg ganske som en del av de samfunne, så som regel kalle eg de bare baggy pants å hoodies:) Gubba så rå eg e! Street-Bente...pass deg elle så dryle eg deg!

Ellers nærme de seg danskebåden, tivoli å campingtur te Dammark! Torsdag reise me avgåre, eg, Astrid, Helene å Anne Mette! Høyst sannsynlig me min golf, å meg som sjåfør, å min musikk! High class roadtrip! Har forhørt meg litt rontforbi om dette me speleautomata, om di fins ennå elle ikje, å de ser kje så lovande ud..men tax free'en e der jaffal ennå! Hørre dåkke om ei street girl onna nickname "Bølten", i baggy pants å Led Zeppelin hoodie så he heve vekk en stakkarslige liden gutt frå en speleautomat, me trusla om å fyra an, så vett dåkke kem de e!

Te dåkke så ennå ikje he fått de me dåkke, så sla løgnaslage ha "reunion" i august/september! Så då samles me me så e fydde i 1950 årå, gu kor kjekt me ska få de! "Je e åpen for alle je", "De e bare di andre de..", "...je underviser svensk, norsk og finsk bibelhistorie", aah, lærer Gondersen, je ser frem til det!

Nå for tiå sangen: Ingenting - Toget! Hørre an når eg kjøre tur me meg sjøl, å synge hjerteligt me, mens eg lage min mørkaste stemme å et ansiktsuttrykk eg alre ville fonne på å hatt hadde eg hatt passasjera, mens eg innbille meg eg ser ud akkorat sånn så han så synge ser ud.

Ingen kommentarer: