onsdag 5. september 2007

Quick update!

Denne gongen hadde eg faktisk trudd eg sko klara de. Kor vanskele konne de ver å ikje eda snob itte 9..? Veldigt vanskele! Me begynte på mandag, å reglana va klare: ikje sjokolade, ikje is (jaffal kje me sjokoladesaus å nonstop), å ikje tillatt å bare eda kremen på sjokoladekaga..ede du heila stykke e de greit.
Som sagt, mandag starta me, å de gjekk heilt fint fram te dei andre la seg. Eg såd oppe aleina å såg friends, å eg visste egentle me meg sjøl kæ så kom te å skje. De skjedde åg. Eg fant fram en tallerk me mange sjokoladekagestykke, å åd kun kremen (nå ser dåkke for dåkke et sjikkele kagemonster så grapse sjikkele å e heilt desperate itte kagekrem, men eg he en teknikk, du bare skille botnen å kremen me en kniv)... Så, når eg hadde åde kremen på adle så va på tallerken, fant eg 5 te, å åd kremen på dei åg, de føltes godt. Eg hadde faktisk ikje litt dårlige samvittighed en gong. Elle, eg syns på en måde synd om Astrid å Anna Lena, trur faktisk di har tru på at eg åg kan klara dette her.
Eg sa te di kæ eg hadde gjort dagen itte, di blei kje sinte. Me konstaterte adle 3 at me måtte finna på en straff framøve, som blei at den (som antagele allti blir meg) så ikje klare de ikje får eda sjokolade itte 6 dagen itte...
Igår skjedde de igjen. Når adle hadde lagt seg fant eg fram daim å firkløver, å såg friends. Igjen. Eg harkje sagt de te di denne gongen, vett ikje om eg ska heller, sjøl om eg vett de e best å fortella sannheden..
Idag har eg klart meg godt, te nå jaffal. Føle Astrid bevisst e vågen lenge, sånn at u kan sjekka kæ eg jer, men de e jedna bare någe eg føle åg..livet e hardt!
Sånn ellers går live gudd:) Lide nytt så he skjedd, udenom at me har fått internett i leiligheden, å he hatt vår fysste kebab si me kom te Bergen, vilt godt! Så har eg fått nye Bob Marley film!

Bare 1 dag te helg nå, he fri fredagane, tanken he så vidt slått meg om eg ska ha skikkele langhelg å ver heima imårå, men eg e kje heilt ferige å tenka på de ennå...

2 kommentarer:

TCM sa...

hello...

Anonym sa...

Kjenne meg litt igjen der,ja:-) D e når dei andre he lagt seg d e farligt. Du hive innpå å legge deg gasnke så ringe