mandag 22. oktober 2007

Going back to my roots!

Adle går på en smell i blant, elle ofta. Å de e akkorat de eg he gjort nå, gått på en kraftige smell. Kagekrem. De har seg nemligt sånn, at nå når eg bare har fri, så blir de te at eg sidde oppe litt lenger enn dei andre. Spesielt nå i de sista, når eg har gått te anskaffelse av "Tv2 Sumo." Ofta he eg åg någe mad mens eg ser adle mulige reprisa å seria, å de va nettopp de eg hadde idag åg. Eg e jo kjent for å ha et unormalt inntag av sjokolade, men ikvell va der heilt tomt i adle skab! Som kriseløysning blei de då te at eg lagte sjokoladekagekrem. Eg hadde fleire skåle kagekrem, å kaffi, å i bjynnelsen va de meget godt. Så ittekvart blei de litt kvalmanne, men eg tenkte eg konne kje je meg så lett, så eg fortsatte, å de heila endte me at eg blei sjikkele dårlige! Alre mer kagekrem!

Ellers he eg nå bestilt fly heim, tirsdag 14.45 går flye frå Bergen, å så e de back to my roots! Om de blir hotell elle trevaren e kje heilt bestemt, men, nå ska eg jaffal heim:) For all del, eg har kje mistreves i Bergen, eg bare foretrekke Stavangerområde! He såvidt begynt å pakka. Me tanke på at eg ska ta fly, blir de kje så møje eg får me meg i fysste omgang, ser allerede for meg kor nerlesste eg komme te å ver når eg går ner te bussen, men, så lenge eg ikje tippe så..! He plana om å reisa opp igjen me golfen te helgå å henta heim mer:)

Trur egentle ikje de går sjikkele opp for meg at eg faktisk ska flytta heim, men på en aen måde he eg alre følt sjikkele at eg bur her. Eg he liksom bare våre her, men de he liksom kje våre HEIMA. Men selfølgele, de blir jo trist åg, flytta frå astrid å anna lena, 2 etasjen, sandra å ragnhild, folkå i klassen (men dei he eg jo kje sitt så møje te uansitt itte eg slutta, så, der e jo grense for kor trist de blir!), å ikje minst dei goe naboane våre i 28'en, gunnar & co! Gunnar he våre en slags mentor når eg sko finna ud kæ eg sko jer "Nei, ikje slutt på skulen, du komme deg lett jønå lærarstudie", men Bente slutta. "Finn deg en jobb i Bergen", Bente fant seg arbei heima. Men for all del, eg har goe tru på deg som lærar! De e løye de, du argumentere å jer som regel allti modsatt av de andre seie, fascineranne..! En aen ting så e løye, e at eg syns faktisk ikje de e nederlag i de heila å komma heim igjen, egentle burde eg jo syns de, men eg syns kje de i de heila tatt! Eg glede meg bare! Men, de e jo litt grett åg, nå he eg fått prøvt koss de e å bu i Bergen, å koss de e å ver student! Eg har åg ei høge bodda me bøge, en 20-30 stk vil eg tippa, så eg sikkert alre komme te å få bruk for! Men, kjekt å ha:)

Selfølgele komme eg åg te å savna Davy. Kem Davy? Davy Wathne vel! Dotterå hans bur rett borti gadå, sånt at me ser ofta bilen hans parkerte, å av å te treffe me på an åg. Då slår an selfølgele av en prad, å de enne allti me at eg må sei "Nei Davy, nå får de ver nok, nå må eg komma meg heim!" An tog de kje så fint når eg sa eg sko flytta, å då måtte eg åg sei "Nei Davy, ikje grin, du vett at de e kje her eg hørre te, så nå må de så ska skje skje!"
Någe av de mest tragiska, e at eg he ikje toge fløyen ennå! De vil sei, at eg he kun imårå igjen å jer de på!
Nå he eg åg endele fått meg telefon å sim kort, men, an funke ikje..går kje an å verken ringa elle senna melling, men, de va jo kje derfor eg ville ha meg telefon! Neidå, eg hadde bare hørt at der låg så mange konge ringetona på denne modellen, å de stemte! Pluss at der e vannvittigt mange forskjellige lys-blinke-program så du kan vella mødlå, de va eg kje klar øve en gong, så de va bare bonus!

Last, but not least, eg, siri å mona ska på Bjørn Eidsvåg konsert i domkjørkå i Stavanger 10 november, glede meg!!!

Så, heilt te slutt, gå inn her å hørr I fred kan eg sova, love deg, sånn har du allre hørt an før!!:) http://www.myspace.com/jesubaadn

3 kommentarer:

Anonym sa...

Fekk Bjørn Eidsvår billetane idag!Glede meg:-)

Ragnhild sa...

:'(

Anonym sa...

Hei Bente!
Ska du reise heim atte???????
Hmmm...
ja, ja... Du får ha lykke te heima på Gilja då :)