tirsdag 13. mars 2007

Tikken...?

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon."

Takk for den karsten! Men yup, here we go:

  1. Eg prøvde ei stonn å kutta ner te max 100g sjokolade te dagen, å mislyktes...
  2. Eg såd å tviholdt ront ein 0,33l juice i 3 tima på en kino en gong, i frykt for at han eg va me sko ta hånnå mi..
  3. Eg va medlem i sportsclub, bryne i meste ett år, å trente ein gong...
  4. Når eg bjynte å røyga måtte eg øva knallenge før eg klarte trekka ner, sleid sjikkele me å bli vande røygar...
  5. Eg måtte ein gong så på do at eg bare sprang inn uden å sjå på skilte på dørå, fant ud når eg såd der inne at eg hadde havna på feil do (bare guttastemma), å treffe på svogeren min me pissuare idet eg komme ud av "mitt rom..."
  6. Eg tog me meg ei joggebokså me fant på refsnes (strand på jæren) en gong, hadde allti hatt lyst på sånnei boksa å di blei kje lagt lenger, å bruge bokså ennå=) (galen ja!)


Yes, då va de gjort! Kom på ein episode når eg tenkte på sånne ting. De hadde seg sånn at eg å Elise sto parkert udføre kiwi butikken på nærbø i fjor. Bilen sveiv, å elise hadde akkorat gått ud av bilen for å snakka me ei når eg fekk de uskyldiga innfalle at eg sko renna bilen litt framøve. Så, eg sette an i fri, å rant forsiktigt mod butikkvegen (av mur!). Så, når eg hadde ronne så langt at de ikje ville ver løye men heller risikabelt å renna lenger, slo de meg at de va jo automatgirte bil. Eg kobla kje at der faktisk fins håndbrekk på dei åg, så eg sette an i "p" (parkering) å forventa an sko stoppa heilt opp. De jor an kje, an rant ennå, å i min frustrasjon heiv eg meg ner på golve på førersiå å strakk håndå mod bremså, for seint vel å merka..

Jepp, de va de, vettkje om eg gidde tikka nogen fleire, føle adle har blitt tikkte nå...ska heller komma tebage te de viss eg komme på nogen!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

Bryne er best!! Seie du åg d??