tirsdag 6. februar 2007

Tom Dooley's gitarskole, been there done that!

Kæ, tenke du jedna, går u på gitarskule? Men nei, eg jer nok kje de, men her en dag eg såd å tenkte på kor nydeligt de e me gitar, kom eg plutseligt på de at hey,eg kan jo faktisk spela litt! Du ser de at i 2 klasse, fekk eg de for meg at jo, eg konne bli sabla flinke på gitar bare eg øvte litt.. Såg de heila så for meg, eg sko bli ei sånnei så folk hørrte på å tenkte "ååå, tenk om eg konne spelt sånn!" Så jo, eg lånte en gitar, å sjekkte ud internett itte någen goe "lær gitar" sie, å de fant eg! Siå hette Tom Dooley's gitarskole, å eg meldte meg på, å starta på leksjon 1 av 6. For kvar leksjon va der ein sang du lerte å spela me dei grebå du hadde lært, men si eg va lide gira på å læra å spela "se min kjole" å litt forskjellige sånne sanga, hoppte eg litt udøve i leksjonane, te eg kom te "knocking on heavens door."
Eg øvte å øvte, ittekvart blei eg faktisk ganske goe, på den eine sangen vel å merka. Kvar dag itte skulen sette eg meg ner i sengå me gitaren å spelte. Å kvar dag lokkte min kjære samboer (Astrid Steinbru=) ) dørå inn te sitt rom akkorat i de gitarøktå mi begynte. For kvar dag blei dørå lokkt hardare å hardare ijen åg, i slutten av vega blei u faktisk meste smelt igjen, Så, itte en vannvitigt hare sleng-dørå-ijen aksjon, blei gitarkarrieren min lagt på hvil, sovna stille inn, å kom aldri mer tilbake.. Så nei, du vil nok alre tenka "ååå, tenk å våre så flinke så hu!" viss du nogen gong hørre meg spela gitar, men nå vett du jaffal kem d\sin feil de va!=) Glae i deg Stonebridge;)

1 kommentar:

Astrid sa...

Fant ut d va litt lenge si eg hadde lest på bloggen når eg såg d va 3 nye innlegg..

Åsså e eg faktisk så heldige å bli nevnt i det eina innlegget :)
Ska inrømma at eg satte ein stopper for karrieren din. MEn du ser det at det va ikkje lika kjekt å hørra den same sangen om og om igjen. Nei vett du, den egentlgie gronnen va bare at eg va mesunnlige, der satt eg og hørte på din store framgang, og kvar gong eg prøvte innsåg eg at eg aldri kom t å komma lenger enn mine to halvlærte grep.
Tilgi meg for eg e jo gla i deg og ;)